un perete

să fim mai mult zăpadă și mai puțin cuvinte

să ne topim în albul fiecăruia

aș vrea să nu mai eu

aș vrea să nu mai tu

aș vrea să vreau fără eu

aș vrea să fii fără tu

aș vrea să mă gândesc la acum ca la mâine

cu responsabilitate și dorință de muncă

aș vrea eul din tu

eul fără Eu

eul tău gol și lipsit de e-uri

e-ul tău crud și nemestecat.

aș vrea să nu mai fiu Eu

dar să fiu eu

aș vrea să nu mai fii Tu

și să fii tu

aș vrea noi

aș vrea noi

aș vrea noi ca un perete de sticlă

transparent

un perete de noi

un perete de noi

un perete din noi.

un perete.

Ce caută acest perete între noi?

 

Leave a Reply

